Goeie advies vir die jonger manne

Daar is sekere dinge wat jy net nie vir jou vrou in die teater sê wanneer sy besig is om geboorte te skenk nie. Kom ons kyk na enkeles:

1. Dink jy die baba sal uit wees vóór die wedstryd begin?

2. Ek hoop jy’s gereed. Die ou met die videokamera sal nou-nou hier wees.

3. As jy dink dít is seer, moet ek jou bietjie vertel van die keer toe ek my enkel met rugby verstuit het.

4. Hoor hier, dis die kinders op die foon. Hulle wil weet wat eet ons vanaand.

5. As jy so op jou rug lê, lyk jy nes ‘n luislang wat ‘n vlakvark ingesluk het.

6. Nee wat, jy’t nie ‘n epiduraal nodig nie. Ontspan net en geniet die oomblik.

7. Jong, ek hoop dis die regte pyp wat die dokter daar afgesny het.

8. Hou op vloek en haal net rustig asem.

9. Lyk of dit ‘n laaang nag gaan wees.

10. Móét jy sulke geluide maak?

11. Sê nou dis ‘n eier en nie ‘n baba nie wat daar uitkom.

12. Hoekom kom daai baba nie. Skrik jy hom nie dalk af met jou geskreeuery nie.

2 thoughts on “Goeie advies vir die jonger manne

Leave a Reply

