VRYSTAAT KUNSTEFEES 2015

Terug op moeder aarde na ‘n loop op die wolke. Ek sou in my wildste drome nie kon dink dat my eerste bywoning van ‘n kunstefees sommer my deelname sou behels nie. Weke van interkontinentale kommunikasie en reëlings kulmineer toe uiteindelik in die aand van 15 Julie.
Die Kovsiekampus in Bloemfontein is ‘n kaleidoskoop van kleur, geur en atmosfeer. Mense dwaal, eetding in die hand, van stalletjie na stalletjie. Ek baan my weg oop na die H van der Merwe Scholtzsaal waar ek baie jare gelede my finale eksamen geskryf het. Ek het weer daai gevoel op my maag, maar hierdie keer is dit nie eksamenkoors nie. Dis verhoogvrees. By die sysaal, waar my boekbespreking gaan plaasvind, word ek deur oud-skoolvriende, familie ou en splinternuwe vriende ontvang. Ek sien die omslag van Monochroom Reënboog in baie hande.
Saam met Maretha Maartens en die bekende dramaturg, Nico Luwes, skuif ons agter die mikrofone in. My mond is droog en ek is dankbaar vir die bottel water voor my. Maretha lei die bespreking met haar kenmerkende kalm, professionele styl en vee al my stramheid weg . Nico is briljant en gee met sy voorlesing lewe en stemme aan die karakters wat ek die afgelope jaar of wat geskep het. Die gehoor neem deel en gee waardevolle terugvoer.
Wat ‘n onvergeetlike aand!
Ag ja, die lewe gaan voort – maar nou vir ‘n nuwe avontuur!
20150715_174654_resizedIMG_8389IMG_0961IMG_8385

Leave a Reply

