NUWEJAARSVOORNEME SE GAT!

Daar’s mos die ou wat op ‘n groot skat gesit het. Die enigste probleem was, die skat was so drie meter onder harde grond. Elke dag het hy daar gaan sit en droom van die dag wat hy die skat uitgegrawe het. Hy het al twee notaboeke vol planne geskryf – planne hoe om presies deur die harde grond te breek, hoe hy die grond wat uitgegrawe gaan word wegwerk en hoe om die groot skat uit die grond te lig. Natuurlik is groot dele in hierdie notaboeke volgeskryf oor wat presies hy met die skat gaan doen. Vir jarre sit hy nou al so en dink en beplan.

So sit hy met sy graaf en notaboeke daar tot iemand op ‘n dag van hom wil weet wanneer hy begin grawe. Antwoord hy met sy oë na bo: “Jong, hierie son is niemand se speelmaat nie. Ek wag net lat hy so effens afkoel”.

Laatmiddag stap hy met die graaf oor die skouer huis toe. Selle ou wat die eerste vraag gevra het, wil toe weet hoe ver hy gevorder het. Hy hoor toe: “Ag jong, ek besef toe dis nou al so laat in die dag, miskien moet ek eerder vroegdag begin met die hele dag voor my”.

Naant vra iemand op ‘n dag weer vir hom hoe vorder hy. Kom sy antwoord: “ Man kyk, ek besef toe dat vir hierie werk, jong, ‘n graaf gaan nie daar werk nie. Nee lat’ek jou vertel, daai grond is hard, hoor. Jy kort spesiale toerusting.”

Op die vraag wat sy plan dan is, het hy ook ‘n antwoord. “Ja kyk, saak is nou so: Sodra ek genoeg geld het, dan koop ek daai toerusting en dan beginne ek te grou. Sommer eerste ding”

Later wonder iemand hoe sy spaarplanne vorder om genoeg geld op te pot vir die spesiale toerusting.

“Swarrie ja kyk, ek en geld was mos nou nog nooooit beste pelle nie. Maar ek werk aan daai plan. Ek wag nou net vir ‘n los gelukkie. Hier’s my tieket, koop elke week ‘n lotterie-tieket en as ek daai jackpot slaat, is ek weg voor. Weg voor, seg ek jou.”

So stap die jare aan tot op ‘n dag…

Neeee, hy slaat toe nie die jackpot nie. Hy slaat dood neer. Daar op sy skat wat net ‘n paar meter onder hom begrawe is, kry hulle hom met ‘n ongebruikte graaf net so langs hom.

Spit broer, spit.

Nuwejaarsvoorneme se gat! Moenie jou voorneem om ‘n ding te doen nie.

Doen hom!

(Ooo, ek sien jy wag vir… sê net gou weer waarvoor.)

3 thoughts on “NUWEJAARSVOORNEME SE GAT!

Leave a Reply

